Herbalife 22.07.1999 Компания ТерраЛинк является нашим партнером по обеспечению работы информационной системы московского офиса Herbalife с 1998 г. С самого начала нашего сотрудничества компания ТерраЛинк зарекомендовала себя как надежный поставщик комплексных решений на базе компьютерных технологий. Специалисты ТерраЛинк оказывают нам сервисные и консультационные услуги на высоком уровне. За период нашего сотрудничества была инсталлирована кабельная система в московском офисе Herbalife, грамотно организована локальная сеть, в срок поставлено компьютерное оборудование и программное обеспечение ведущих фирм-производителей. Мы удовлетворены результатами работ, выполняемых ТерраЛинк для нашего московского офиса, и планируем долговременное взаимовыгодное сотрудничество с этой компанией. Татьяна Лаврухина Финансовый менеджер

Гербалайф, Herbalife, купить Гербалайф, Гербалайф в Санкт-Петербурге, Гербалайф в Украине
Гербалайф для автомобіля. Вся правда про біопаливо 23.06.2008 19:11:00 Кілька разів на місяць ЗМІ «тішать» автомобілістів черговим стрибком цін на пальне. Останні, почухавши потилицю, дістають калькулятори й починають вираховувати, на скільки українських грошових одиниць зростуть їх щомісячні витрати на «годівлю» авто. Й тут на сцені з’являються постачальники біопального та пропонують заправляти машини «зеленим» паливом, яке майже на 1 грн. дешевше, ніж традиційний нафтовий коктейль. «Друга Смуга» вирішила з’ясувати, чи готові українські автомобілісти до зміни раціону сталевих коней, а також дізнатися недоліки й переваги заправки машин альтернативним пальним. Біопальне з Мак-Даку Біологічне пальне - це суміш етанолу (переважно 10-15%) та традиційного бензину (80-85%). Воно маркується символом Е10 або Е15. Рецепт приготування біодизелю - аналогічний. Але частина біодобавки до звичайного ДП становить 20-30%, й продається воно під маркою В-20 або В-30. Найбільшими світовими виробниками біопального є Бразилія та США. Перша робить «зелене» пальне з цукрової тростини, другі – з кукурудзи. Це стандартні продукти для приготування екопального. Але сучасні кулібіни пропонують нові екзотичні рецепти біологічного коктейлю для машин, інгредієнти яких викликають почуття здивування, що плавно переходить у саркастичну посмішку. Наприклад, вчені з університету Абертейн, Шотландія, розробили технологію, котра дозволяє виготовляти біоетанол із сусла – проміжного продукту, що утворюється під час виготовлення віскі. Тріо хіміків з Північного Уельсу, Англія, винайшли технологію, яка «перетворює» вихлопні гази автомобіля в екопальне. Переробляти яловичий, свинячий та курячий жир на біодизель зібралися американська нафтопереробна компанія Tyson Foods Inc. та один з найбільших світових виробників м’ясної продукції компанія ConocoPhillips. А техаські вчені вивели новий вид мікробів, які виробляють целюлозу, що може перетворюватися в етанол та інші види«зеленого» пального. Навіть мережа ресторанів McDonald’s у Великобританії вирішила зробити свій внесок у збереження навколишнього середовища. Власники британських фастфудів пустили відпрацьовану олію для смаження на виробництво біопального. Тепер усі 155 машин McDonald’s Англії заправляють виключно «зеленим» паливом. Всі ці ноу-хау спрямовані не так на боротьбу зі світовою експансією нафтових магнатів, як на забезпечення пальним автомобілів хоча б одного містечка, що задихається від вихлопів. Врятуймо пінгвінів! Україна також взяла курс на врятування навколишнього середовища та його мешканців. Два місяці тому компанія «Енергетичні стратегії та біотехнології» відкрила в Чернівцях першу в Східній Європі (!) спеціалізовану біопаливну автозаправну станцію з реалізації «зеленого» бензину БІО-100 та біодизелю. Символами екологічної АЗС стали надувна 15-метрова панда та усміхнений пінгвін, животик якого прикрашає слоган «НІ глобальному потеплінню!» «Біопальне БІО-100 на 60% складається зі спирту, що виготовляється з відновлюваної сировини – кукурудзи, ріпаку, патоки, та на 30% - з мінеральних вуглеводів та стабілізаторів. У БІО-100 додаються миючі присадки, дуже корисні для двигуна. За деякими показниками це пальне краще, ніж бензин А-95, та відповідає екологічним нормам Євро-4. БІО-100 можна додавати в будь-який бензин – ніякого осаду, відкладень у двигуні, бачку та у фільтрі не буде», - розповів «Другій Смузі» Олег Швидкий, директор УкрНДІНП «МАСМА», в якому проходило тестування біопального. Зараз виробництвом «українського» біологічного палива займається молдавське підприємство «Отачі-Бізнес». Ми молдованам – сировину, вони нам – готове пальне. Поки що для України це найбільш вигідно, оскільки наші сусіди знаходяться у вільній економічній зоні. Відповідно, не потрібно платити податки на виробництво, й можна продавати пальне за досить незвичною для вітчизняних АЗС ціною – 5,50 грн. за 1 літр. З часом виробництво альтернативного палива планується перенести до України. Але коли? Для цього потрібна підтримка держави. А вона поки не поспішає субсидувати виробництво "зеленого" пального. Щоправда, у 2006 році Кабмін України затвердив програму розвитку виробництва дизельного біопального на 2007-2010 роки. Та невдовзі про неї забули. Навіщо нам біологічне паливо? Й без нього мороки вистачає! А поки що ентузіастам доводиться боротися за місце під сонцем. На наше питання про те, як живеться біопаливним піонерам, фінансовий директор ТОВ «Біоенергетичні технології», Ніна Батракова відповіла: «Не всі вітають появу в Україні заправки з альтернативним пальним. Наприклад, концерн «Укрспирт» без попередження підняв ціни на спирт, хоча товар був виготовлений давно та лежав «мертвим» вантажем на складі. Трохи капостить губернатор області: на місцевих радіостанціях з’явився провокаційний ролик. Та ми не здаємося!» Картопля-фрі у бензобаку "Друга Смуга" вирішила дізнатися, як ставляться до альтернативного пального українські автомобілісти. Ми звернулися до столичних водіїв із запитанням: якби у Києві з’явилася АЗС з біологічним пальним за ціною 5,50 грн., чи заправляли б ви своє авто таким пальним? Правду кажучи, результат нас трохи здивував. Лише 2,5% водіїв погодилися «годувати» своє авто в «зеленій» їдальні, якби… 1) біопальне відповідало всім стандартам; 2) його витрати на 100 км не перевищували б 20-25% у порівнянні зі звичними нафтопродуктами. Головні аргументи, які наводили автомобілісти проти використання альтернативного пального: «занадто люблю машину, щоб годувати її хтозна чим»; «чув, що потрібно адаптувати двигун до такого палива, а це додаткові витрати»; «кажуть, що вихлопи від біопального пахнуть смаженою картоплею»; «ріпак вбиває землю». Й навіть апеляція до зменшення шкідливих викидів не змусила їх змінити свою думку. Так, українських автомобілістів екологією не проймеш, ми ще “недоєвропейці”. Два боки однієї медалі Щоб примирити дві сторони – продавця та покупця – потрібно, так би мовити, роздивитися товар під мікроскопом. У якості останнього ми обрали Дмитра Жоголєва, старшого менеджера ТОВ «Цукрове виробниче об’єднання», який минулого року розробляв бізнес-проект з виробництва біопального в нашій країні. Про особливості використання «зеленого» палива Дмитро розповів наступне: «Якщо двигун не адаптований до біопального, то витрати збільшаться на 3-8%, ніж за умов використання звичайного нафтового палива. Плюс потужність двигуна трохи впаде, тому доведеться активніше тиснути на педаль газу. Та таке трапляється, навіть якщо ви заправляєтеся нафтовим, але не дуже якісним пальним. Звідси висновок – зберігаючи екологію, ви витрачаєте трохи більше грошей на заправку авто». За та проти: “За” - Фахівці Американського союзу етанолу (АСЕ) стверджують, що будь-який автомобіль можна заправляти сумішшю, що на 10% складається з біопального. Це на 2-3 одиниці підвищує октанове число палива. “Проти” - Біопальне згубно впливає на гумові деталі, прискорює корозію металу. Може постраждати паливний насос та паливний шланг, особливо якщо йдеться про машини, що зійшли з конвеєра до 1993 року. “За” - При використанні біодизеля знижується зношуваність деталей та збільшується загальний ресурс двигуна. До того ж, в нього кращі змазувальні властивості, ніж у звичайного ДП. АЛЕ: Часто після першої заправки біологічним пальним мотор починає глохнути. Це пояснюється швидким розчиненням шлакових відкладень у баку та паливній системі, що призводить до засмічення паливного фільтра. Заправляючи свій автомобіль біопальним, ви ризикуєте отримати відмову в гарантійному ТО, та зустрітися з протиріччями й непорозуміннями під час виплати по автостраховці, оскільки в нашій країні поки що не розроблена чітка система підрахунку амортизації авто, яке «годують» біологічним пальним. Поки українські автомобілісти міркують над тим, заправлятися альтернативним пальним чи ні, а біозаправки намагаються довести водіям свою перевагу; букмейкерські контори сміливо можуть робити ставки на те, скільки коштуватиме бензин до кінця цього року… Тетяна Калашнюк, Олексій Черняк-Самійленко, "Друга Смуга"


Назад

.   .   .   .   .   .   .   .   .




Hosted by uCoz